Powered By Blogger

Kontakt

nasilF@live.com

24 feb. 2009

Som min egen skugga
Är skriven av Catherine Macphall.
Denna bok är väldigt spännande och handlar om en tjej som tror sig ha en dubbelgångare. men vad är det egentligen? Vad är det som händer?
Många mystiska saker händer påde i skolan, påvägen hem och hemma.
En dag stannar hon hemma från skolan för att vila sig från allt. hon är ensam hemma och plötsligt ringer telefonen. Hallå? Hej.. Hon hör sin egen röst i andra änden! Men med andra ord. inte som ett eko.
Denna bok är mycket bra och är en av mina favoritböcker! Väldigt mycket spänning att man inte kan lägga ifrån sig boken!
Den här rekomenderar jag upp till 100% till dem som gillar spänning och Kuslighet.
Denna bok var den andra boken jag tog med mig till skolan som högläsningsbok för klassen. alla tyckte den var super bra och ingen ville att fröken skulle sluta läsa.
Betyg: ¤¤¤¤¤ (5 av 5)

2 kommentarer:

Amelie sa...

Har läst den här boken!
Den är superbra!

Jennifer sa...

Oo... Verkar spännande!
Påtal om dubbelgångare finns det även en annan spännande bok som har lite med dubbelgångare att göra ,den heter Dubbel Identitet... Har du läst den ? , om inte annars är den värd att läsas!

Kolla även gärna in mina bloggar : http://maangagirl.blogspot.com och http://dagsattpyssla.blogspot.com