Powered By Blogger

Kontakt

nasilF@live.com

23 dec. 2009

VARGBRÖDER - Havets fångar, Han son föddes att möta mörkret, del 2. Skriven av Michelle Paver.
Toraks kamp mot Onskan är längt ifrån över... en fruktansvärd, smygande sjukdom hotar Storskogens klaner. Ingen vet variftån den kommer - men Torak är den enda som kan hitta ett botemedel.
Hans svåra och farofyllfa uppdrag tar honom tvärs över Havet till de mystiska Sälöarna. Här hamnar han i en värld helt olik den han är van vid. Men allt är inte vad det ser ut att vara - Torak måste vara på sin vakt för att kunna skilja vän från fiende... Nu tvingas han utkämpa en av sitt livs hårdaste strider.
Jag älskar verkligen vargbrödet böckerna, jag kan inte slita mig ifrån dem. Denna bok är del två av vargbröder. Den sjätte boken kommer ut under 2010 på svenska. Jag kan inte vänta!!!! Vargbröder böckerna är bara så spännande! och om du läst första boken... så måste du läsa de andra också!
Jag rekomenderar verkligen att läsa alla Vargbröder böckerna om man vill ha spänning! (När jag läser böckerna kan jag knappast slita mig från boken, jag bara läser och läser och läser! jag måste ju veta..!)
Bokens betyg: ¤¤¤¤¤ (5 av 5)

Inga kommentarer: