Powered By Blogger

Kontakt

nasilF@live.com

23 dec. 2009

VARGBRÖDER - Jagad av klanerna, Han som föddes att möta mörkret, del 4. Skriven av Michelle Paver.
Torak bär på en fruktansvärd hemlighet som är så hemsk att han inte vågar berätta för någon. Men Korpklanen upptäcker vad han försöker dölja - och gör honom fredlös. Han är utstött och måste förska överleva ensam i den farofyllda vildmarken. Jagad av klanerna och förföljd av den onda Huggorms-schamanen är det en hänsynslös jakt på liv och död. Och ingen kan hjälpa honom - inte Renn, inte ens hans bästa vän Ulv.
*Böckerna är som sagt helt otroliga! Vargbröder serien kanske låter som om det blir många böcker - och jobbigt att läsa, men det är det faktiskt inte, det går ju så himmla snabbt att läsa dem här böckerna så alla böcker känns som en enda hel stor bok. Vargbröder är nog mina favoritböcker nu när jag tänker efter. Jag längtar till 2010, då den sjätte och sista Vargbröder boken kommer ut på svenska!
Bokens betyg: ¤¤¤¤¤ (5 av 5)

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillar också vargbröder du kanske ser bocken och så du säger:det kommer att ta ett år tills du har läst klart bocken men det gör det inte den går snabb att läsa

Unknown sa...

Hej, jag e en kille på 11 år och har snart läst ut den fjärde boken i "Vargbröder". Du har rätt, böckerna e väldigt fängslande !
Men nu undrar jag om du vet om den kommer på film ?

Svara så fort du kan :)

Felicia sa...

Asså inte vad jag vet iallafall, asså att det finns en film. Jag tror inte det finns det. kanske det finns en i England. det är lite förvirrande om man söker på google t.ex. efter filmen, Men jag hittar inget riktigt äkta om att det finns en film.